HUNTERS RACING TEAM

 

Ford Escort "huntteri-wrc" (sivu 04)

08/2010

Jarrupääsylkkä löysi paikkansa sieltä ja syvältä. Joku tuning-mies on ylittänyt ihtensä tehdessään polkimet. Vai liekkö on tuning-tyyliin ostanu valmiina.

Täälläkin on valmiimman näköistä ja savutkin on otettu. Omegan ilmastoinnin flekti tuntuisi ajavan asiansa ihan ok. Ja ei niin pientä konehuonetta olekaan, ettei sinne saisi mahtumaan pari Volvon osaa.

Pakosarjalla on kertaalleen voitettu Kardaanikunkku, joten onnimajavan sanoin 'sen täytyy kulkee'.

Takapäätä kun saisi jokusen sentin alemmaksi, niin miellyttäisi silmää. Ja ehkä se on jopa mahdollista. Harva tietää.

Eipä tuossa enää isoja, niin pääsee penkkiin kokeilemaan kiertokankien kestävyyttä.

03/2011

Hiljaa hyvä tulee...

07/2011

... tai ehkä ei sittenkään. Ei meinaan toiminu Kardaanikunkussa metriäkään niin kuin piti. Lauantaina aika-ajossa 59., kuitenkin kisakuskin henk.koht. ennätys 1.36.11. Sunnuntaina vielä alkuerässä kiusattiin menestyksekkäästi tulevaa A-finalistia eli Hirvensalmen Suzukia, sijoitus kakkonen heti Viltterin jälkeen. Onhan se joku nokkimisjärjestys sentään oltava. Välierässä rytinää ja kuudennen sijan myötä makkaran syöntiin.

Hyvin muuten osui näppituntumalla painoihin. 924 kg eli ilman kontin lisäpainoa olis alipainoinen. Lisäpainothan on kontissa laittomia, mutta isotkin pojat on tässä kohtaa tuumannu että fuck the rules. BTW, edellisen kerran kun kisakuski oli tosissaan kisaamassa niin Altoon piti laittaa hiekkaa akkukotelon täydeltä, että osui painoihin. Joillakin on vain silmää painoille.

Ei onneksi tarvii oikoa ite. 17 tarjousta, Suomiset koukkas. Onneksi meni hyvään kotiin, niin voi toivottaa onnea seuraavaan kisaan.

Edellinen