HUNTERS RACING TEAM

 

Datsun Finn TC (sivu 03)

Takapäässä toistaiseksi tuuletus pelaa.

Kaaret on kokonaisuudessaan valmiit. Pääkaari on vetäisty sen verran taaemmas, että isompikin kuski mahtuu sisälle. Ja kun lopulta mietittiin päämme puhki, niin Escortin kaaret nämä on. Tai siis pääkaaret, kaikki muu on uutta kehitelmää.

Etuakseliston kiinnityshässäkät.

Tuossa parikin ihmistä kysäisi etuakseliston alkuperää. Eli Mirafiorista se on. Perusnäpäkkä paketti suht uusilla osilla, joten ei kehdannut heittää menemään (tai siis antaa Jussille Starlettiin). Eli siis ohjaus kokonaisuudessaan, polkimet, etujarrut kokonaisuudessaan ja etuakselisto ovat Fiattia.

Apparin ovi. Kuuluisaa uutta keveää muotoilua.

03.03.2005

Mösön suosiollisella avustuksella (kiitos!) sai haettua pari Volvolaista perävälitystä. 5.38:lla ajettu 4 - 5 sprinttiä, eikä 4.56:kaan ole uusi (ei ole vaivaisella toimittaja-avustajalla varaa asioida Lautamäellä kuten jollain tulevalla paperimiehellä, toim. huom.). Kiitos myös Mönkköselle kilpailukykyisistä hinnoista.

Toinen välitys Finniin ja toinen Cortinaan. Nyt tiimin tutkimustyöryhmä (= Jussi) pääsee laskeskelemaan, kumpi sopisi paremmin Racingin lootalle ja kumpi M45:lle...

Itse Finn ollut jäissä, Samasella kiirusta talvikisojen kanssa.

Edellinen | Seuraava