HUNTERS RACING TEAM

 

Datsun Finn TC (sivu 02)

13.11.2004

Kaaret olisi tuossa mallissa. Eli kauheasti ei projekti ole nyt viime hetkinä edennyt, mutta onhan tässä koko talvi aikaa. Kaaret ovat muuten kotoisin joko C-Kadettista tai vanhakoppa-Escortista, ei kykene sanomaan kummasta. Alkuun autoon oli menossa Mirafiorin kaaret, mutta olivat pahalaiset vähän liian leveät. Joten joutui turvautumaan kakkosvaihtoehtoon.

04.12.2004

Tämän verran jouti paneutumaan Finniinkin. Eli tuli hakattua enimmät massat pois auton etuosista ja sisätiloista. Pohjassa on vielä sekalainen kasa turhaa painolastia, ne pitää hakkailla joskus toiste.

Uusi etuakselisto alkaa hahmottua paikoilleen. Pitäisi vain hitsata uudet korvakkeet koriin. On nääs tämä uusi akselisto aiempaa jokusen sentin leveämpi, ei osu pultinreiät yksiin.

Takalokasuojan kaaret ovat tällä mallilla.

30.01.2005

Eturipustus on paikoillaan, samoin kuin tekniikka. Tai no siis kardaani on vielä palasina ja hyllyssä. Kuvassa vanne-ehdokas. Vähän pitää etuvanteen levittää, jotta osuu samalla linjalle takarenkaan kanssa. Se kun meinaa olla leveä tuo Volvolainen perä.

Ja sama lokasuojan kanssa. Näyttäis osuvan jotensakin kohdalleen.

Paloseinä ja kardaanitunneli kokonaisuudessaan hepattuna kiinni. Öljypohjan muodon ja etuakseliston rakenteen takia oli vaihtoehtoina siirtää paloseinää vain tuommoinen vajaa kymmenen senttiä tai reippaat 70 senttiä. Katsastusmies taitaa tykätä enemmän tästä vaihtoehdosta.

Edellinen | Seuraava